20/5: Ännu doftar blommor

Från Henrik.L.A.

20 maj

kul att se att orkidéprat finns kvar! Jag odlar fortfarande mest neofinetia, men även en del annat. Intresset har kommit igång igen efter lite stagnerande.

För att svara på frågor och skriva kommentarer, Logga In eller Bli Medlem Nu.

Annat av Henrik.L.A:   Frågor · Dagbok · Bilder · Önskningar · Butik